Blogartikelen

over online copy, contentmarketing & communicatie

Dat was dus hartstikke leuk

2022-06-21T15:58:01+02:00

Straks meer over e-books, eerst nog even dit. Ik vertelde je toch een paar keer over de eenakter waar ik een rolletje (hoofdrolletje!) in zou hebben? Inmiddels zijn de voorstellingen achter de rug, leef ik [...]

Dat was dus hartstikke leuk2022-06-21T15:58:01+02:00

Nou, ik heb een hoofdrol hoor

2022-04-05T13:53:19+02:00

Tenminste, in een eenakter van 20 minuutjes heeft mijn personage de meeste tekst. En niet zomaar een eenakter! De regisseur heeft een verhaal van Roald Dahl bewerkt: Up to Heaven. Het is een heel mooie, [...]

Nou, ik heb een hoofdrol hoor2022-04-05T13:53:19+02:00

Over een onzichtbare bureauridder

2022-04-05T13:45:43+02:00

De zaallichten gaan uit. Even is het pikkedonker in het kleine theater. De muziek zwelt aan en gaat dan over in het geluid van harde regen. Lampen floepen aan en zetten de toneelvloer en het [...]

Over een onzichtbare bureauridder2022-04-05T13:45:43+02:00

Harder!

2022-04-05T13:39:22+02:00

Ik zet de rolkoffer op de toneelvloer, draai me om naar de hoofdrolspeelster en zeg: ‘Zo, u bent weer thuis.’ Het is generale repetitie en de stoelen in het theater zijn nog leeg. Hoog bovenin, [...]

Harder!2022-04-05T13:39:22+02:00

Nog even over die KLT-factor, hè

2021-10-27T14:55:38+02:00

Je weet: KLT staat voor know, like, trust. Ofwel in goed Nederlands: kennen, leuk vinden en vertrouwen. Die factor is heel belangrijk. Want zonder een hoge KLT-factor kan je je aanbod niet verkopen en wel [...]

Nog even over die KLT-factor, hè2021-10-27T14:55:38+02:00
Ga naar de bovenkant