BREKEND Tips voor je Facebook advertentie

Had je niet gedacht hé? Dat ik daar nog eens mee zou komen. Mark Z. en ik zijn niet nou echt wat je noemt ‘vrienden’. Maar ja. Sommige klanten adverteren nu eenmaal op Facebook. En misschien overweeg jij ook wel …

Vergeet je gouwe ouwe content niet

Els Brouwer over content hergebruiken en recyclen

Als ik ‘kanaal’ zeg, waar denk jij dan aan? … Ik aan de zeestraat tussen Engeland en Frankrijk. Zéker niet aan sociale media. Maar ja, ik kom dan ook uit de vorige eeuw. Even praktisch Een van de best bewaarde …

Expert of niet, dat is de vraag

– Nee. – Je bent de enige in Nederland die alles weet van die dingen. – Nee. – Je bent er nota bene op afgestudeerd. – Nee. – Je bent de enige die ze kan repareren! – Nee. Dialoog tussen …

Waar moet je in hemelsnaam beginnen

Stel, je wilt een nieuwe website. Omdat je net begonnen bent of toe bent aan een doorstart. In een ideale wereld is dat het begin van een true love story. Tussen jou en je webdesigner. En uiteindelijk tussen jou en …

Wat ik leer van mijn gitaargoeroe

Tijd geleden schreef ik dat ik eigenlijk een singer-songwriter ben. Dat was een aperte leugen. Ik mag dan wel een voorstander zijn van unplugged marketing en slow content. In het echt zing ik niet en ik speel ook geen gitaar. …

Waarom ik niet betaal voor jeweetwel

Noem me ouderwets. Maar ik doe dus niet aan Facebookadvertenties. Meer dan tien jaar geleden begon ik met mijn onderneming. Eerst een beetje aangerommeld. Na een marketingcursus van een dag ging het crescendo. Adverteren was toen nog een vies woord …

Plofcontent of slow content

Contentmarketing voor zelfstandig dienstverleners

Doe jij maar wat met je blogartikelen, e-books en nieuwsbrieven – met je contentmarketing dus? Niet doen. Contentmarketing zonder doel is als een kip zonder kop. Even is het grappig maar daarna bloedt het dood. Je hebt een praktijk, een …