Webteksten

Je kan maar 1 keer een goeie 1e indruk maken met je website

Wervende webteksten zorgen ervoor dat bezoekers je leren kennen, leuk vinden en vertrouwen, zodat ze makkelijker iets van je kopen. Zeker wanneer je een nieuwe weg bent ingeslagen met je bedrijf, of je huidige website niks meer voor je doet.

Jij kan uren praten over wat je doet

Echt uren. (Zonder dat het jou of iemand anders verveelt.)

Hoe je je klanten helpt. Wat je het mooiste vindt aan je werk. Waarom jij het anders doet dan je collega’s, en waarom dat zo belangrijk is. Hoeveel voldoening het je geeft. Hoe blij je klanten zijn na afloop.

En als je zo praat klink je een partij enthousiast! Wat zeg ik: je klinkt zelfs overtuigend.

Maar als het op schrijven van webteksten aan komt –

– kan je de juiste woorden niet vinden. Dan blokkeer je. Dan is het allemaal onzin wat je schrijft (zeg jij zelf tenminste). Als je kijkt naar andere ondernemers wordt het niet veel beter. Hun websites zijn of te schreeuwerig, of te saai.

Je voelt je ongelukkig met wat er nu allemaal op je website staat. En dat niet alleen: je krijgt er ook nauwelijks klanten door.

Raar eigenlijk.

Aan je inlevingsvermogen ligt het niet

Jij kent je klanten door en door. Het ligt ook niet aan je kennis van marketingtechnieken. Je weet wie je klanten zijn en wat je ze te bieden hebt. Op basis van wat zij nodig hebben, heb jij je aanbod ontwikkeld. Je hoeft het alleen nog maar te verkopen.

Je hebt wel een wervende website nodig

Dat is immers een heel belangrijke plek om mensen kennis met je te laten maken. Ze krijgen antwoord op hun (zoek)vraag en snuffelen een beetje aan je aanbod. Ze kijken of ze jou leuk en betrouwbaar genoeg vinden om contact op te nemen, of zich in te schrijven voor je nieuwsbrief.

Bovendien is jouw eigen website de enige plek op internet waar je alles zelf in de hand hebt: hoe het eruitziet, wat erop staat.

Ik kan je helpen

Ik ben Els Brouwer, online copywriter & contentcoach. Sinds 2007 werk ik samen met solo-ondernemers die met mensen werken.

Inmiddels heb ik tientallen klanten geholpen bij het wervend maken van hun webteksten zodat zij meer klanten krijgen via internet.

Meer, maar vooral ook leukere klanten.

En ik weet wie jij bent

Je bent een solo-ondernemer met een specialisme.

Je kent je eigen waarde.

Je weet met wie je wilt werken.

Je weet ook hoe je dat gaat doen.

Je hebt nu alleen nog goede webteksten nodig:

  • die meteen de aandacht van je lezers pakken (voordat ze doorklikken naar een andere site)
  • je bezoekers vertrouwen geven in jou en je product of dienst
  • precies die voordelen en resultaten benadrukken waarnaar je klanten verlangen
  • overtuigen dat jouw dienst of product het waard is om geld aan uit te geven
  • wervend geschreven zijn, maar wel op zo’n manier dat jouw persoonlijkheid erdoorheen schittert
  • en aanzetten tot actie!

Ik heb een mooi pakketje Wervende Webteksten voor je

Wat er in jouw webtekstenpakket zit, hangt af van wat jij wil en wat je bedrijf nodig heeft.

Bv. de pagina’s uit dit voorbeeldpakket:

  • Homepage plus tagline en call to action
  • Voor wie waarin jouw klanten zich absoluut herkennen
  • Over jou en je bedrijf, drijfveren en kwaliteiten
  • Aanbod van wat jij doet en hoe jouw klanten er beter van worden
  • Opt-in voor je e-zine, weggever of intakegesprek
  • Contact die je bezoekers uitnodigt om direct te bellen

In het pakket zit ook dit:

Alles verhelderende briefing over doel website en jouw doelgroep.

Mijn meer dan 100% commitment om er samen met jou iets moois van te maken.

Suggesties voor aantrekkelijke lay-out die de inhoud ondersteunt.

Puntjes-op-de-i correctieronde waarin je mij feedback geeft op de concepttekst die ik secuur verwerk.

Dit voorbeeldpakket kost 1100 euro exclusief 21% btw.

Je volgende stap

Even dit kleine formuliertje invullen. Dan neem ik contact met je op en bespreken we of ik jou kan helpen met je webteksten.