els brouwer

contentcoach & online copywriter voor zelfstandig dienstverleners

Waarom jij hier je klanten beter leert kennen zodat je de juiste woorden vindt om met ze in gesprek te komen

Bloggen? Zou niet weten waarover.

E-zine? Hoe weet ik nou wat ze willen lezen?

Klanten via je website? Nog nooit gehad.

Ik weet precies hoe ik mijn klanten kan helpen. Maar hoe vertel ik ze dat?

Iedereen zegt en schrijft hetzelfde. Hoe kan ik mijn stem laten horen?

Zou jij een van deze opmerkingen gemaakt kunnen hebben?

Fijn, want dan zit je hier goed.

dit ben ik

Ik kan een paar dingen erg goed. Luisteren en (veels te) scherpe vragen stellen. En schrijven.

Ik kan een beetje hardlopen, yogaën en aquarelleren. Plus tuinieren.

Married, no kids, wel een caravan.

Online sinds 1997.

en dit is mijn werkverhaal

Sinds 2007 werk ik als online copywriter en contentcoach voor andere zelfstandig dienstverleners. Eerst via wervendewebteksten.nl, sinds 2014 via elsbrouwer.nl.

Mijn klanten zijn vooral zelfstandig dienstverleners die zich overweldigd voelen of teleurgesteld zijn door alles wat er aan boeken en workshops over marketing en zelfbenoemde goeroe’s op hen afkomt – en daardoor geen of juist de verkeerde besluiten nemen.

In mijn praktijk stuit ik regelmatig op zelfstandig dienstverleners die geen helder beeld hebben van hun klanten of hun aanbod en daardoor vastlopen in hun communicatie.

Anders dan marketingcoaches die zich louter richten op deze marketingcommunicatie, begeleid ik mijn klanten eerst en vooral bij het ontdekken van hun beste klanten en hoe zij dit het beste met de buitenwereld kunnen communiceren.

Dit alles onder het motto ‘als je moeite hebt met schrijven over je bedrijf, is er iets mis met je bedrijf’.

Je zult merken dat mijn benadering van copywriting en marketing bijzonder effectief is. Ik heb die in de afgelopen jaren ontwikkeld en heb daarmee inmiddels tientallen ondernemers ondersteund in hun online marketingcommunicatie.

Ik gebruik daarvoor een mix van technieken voor overtuigingskracht en conversie uit marketing, psychologie en taalkunde, plus mijn eigen intuïtie en inlevingsvermogen.

koffie (of thee)?

Leuk! Ik ben altijd in voor een goed gesprek.

Mail me, dan maken we een afspraak.